Etichete

, , , , , , , ,

1. Manuel Augustin Butiulcă (PNL)

Mă numesc Butiulca Manuel Augustin şi sunt un OM CURAT.

Sunt părinte a doi copii minunaţi şi am alături o soţie frumoasă şi deşteaptă. O familie care reprezintă totul pentru mine.

Experienţa mea de economist şi de funcţionar public în poziţii de conducere este de 15 ani, perioadă în care am făcut tot ce mi-a stat în putere pentru binele locuitorilor acestui judeţ.

Am ocupat funcţia de director executiv al Casei de Asigurări de Sănătate Mureş şi de subprefect. În domeniul privat am lucrat în companii de prestigiu precum Mobex, Aquaserv şi ING.

Îmi cunosc Colegiul pentru care candidez la funcţia de deputat şi respect fiecare cetăţean, cu problemele şi opiniile sale.

Programul meu politic este dimensionat pe patru axe prioritare, obiective majore ale viitorului mandat de deputat. În primul rând voi reprezenta cu demnitate şi implicare Colegiul şi judeţul în Parlamentul României. Ţinta mea este promovarea intereselor şi priorităţilor de dezvoltare ale judeţului Mureş şi a comunităţilor din Colegiul 4. Deşi nu voi putea obţine direct locuri de muncă pentru locuitorii colegiului, prioritatea mea va fi un lobby activ în ceea ce priveşte investiţiile private. O economie puternică aduce salarii mai mari şi bunăstare. Sistemul nostru de sănătate a primit lovituri sub centură în ultimii ani. Ca fost director al CAS Mureş cunosc problemele reale ale pacientului mureşean, iar în Parlament voi milita pentru a le rezolva. Asta pentru că este nevoie de ameliorarea condiţiilor de viaţă şi reducerea clivajelor sociale şi a decalajelor dintre comunităţile prezente pe teritoriul Colegiului 4 Mureş. Vreau servicii sociale mai bune pentru cei care au decis să-i reprezint în Parlamentul României. Nu în ultimul rând vreau să întăresc colaborarea dintre autorităţile centrale şi cele locale în vederea instituirii unei guvernări mai eficiente. Între parlamentari, miniştri, primari şi consilii locale trebuie să existe o relaţie constructivă. Fără aceasta, nu putem vorbi de o dezvoltare reală a zonei noastre.

                      Mâna mea va fi mereu întinsă mureşenilor

                   Locurile de muncă sunt soluţia pentru bunăstare

                        Vreau un trai decent pentru pensionari