Etichete

, , , , , , , , ,

1. dr. Buicu Florin (PSD)

Imagine

Pagina Facebook

Cont Facebook

„Pot spune că mi-am petrecut viața luptând pentru oameni și idei de valoare. Cred însă că societatea în care trăiesc merită mai mult. Sunt sigur că pot oferi asta, sunt sigur că pot fi un sprijin pentru fiecare dintre dumneavoastră, pentru că nu voi înceta niciodată să ascult!”

Florin Buicu

Sunt Buicu Corneliu Florin, medic şi cadru didactic universitar. Am un băiat de 6 ani, Bogdan Victor. M-am născut în Hunedoara, în 22 noiembrie 1970, într-o familie de oameni simpli de la care am învăţat două lucruri importante: respectul faţă de semeni şi faţă de muncă. De aceea am hotărât să urmez o carieră medicală, absolvind Liceul Sanitar şi apoi Universitatea de Medicină şi Farmacie din Tîrgu-Mureş. Niciodată nu am considerat că pregătirea mea s-a încheiat atunci când am părăsit băncile facultăţii, absolvind numeroase cursuri şi specializări în management sanitar – spitalicesc, convins că îmi voi putea aduce contribuţia la îmbunătăţirea serviciilor medicale oferite pacienţilor.

Ca medic am avut onoarea să lucrez alături de colegii mei – medici, asistenţi, infirmiere, moaşe – ca director general al Spitalului Municipal Sighişoara, director administrativ al Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Tîrgu-Mureş sau director coordonator al Direcţiei de Sănătate Publică. De dată recentă mi s-a propus funcţia de consilier personal al ministrului Sănătăţii. Convins că e nevoie de o strategie pe termen lung în domeniul sănătăţii şi onorat că voi munci alături de dr. Raed Arafat, subsecretar de stat în minister la acea vreme şi din 7 noiembrie 2012 Ministru al Sănătăţii, am fost de acord să fac naveta între Tîrgu-Mureş şi Bucureşti.

Nu am uitat niciodată că la baza, inclusiv a sistemului medical, stă educaţia, motiv pentru care am ales să mai accept o provocare profesională: cea de cadru didactic universitar. În prezent sunt şef de lucrări în cadrul Disciplinei de Sănătate Publică şi Management, respectiv cancelar al Senatului la Universitatea de Medicină şi Farmacie Tîrgu-Mureş.

Detalii: buicu.ro